Alla inlägg under maj 2016

Av Suneeta Saarinen - 27 maj 2016 19:53

Vi upptäckte en ny hundrastgård här på Värmdö. Så förra helgen åkte vi dit. Cubus träffade då 2 nya kompisar. En Siberian Husky och en gatukorsning. Det var två väldigt vänliga hundar, snälla individer som Cubus fick en lekstund med. Cubus var glad och trött efter att ha varit där. Så dit åker vi gärna igen! Och då hoppas jag på att jag har körkort. Hihi. 

   

Av Suneeta Saarinen - 27 maj 2016 19:50

Idag köpte vi kycklinghjärta till Cubus. Jag ska koka det sedan och även torka det i ugnen. Så blir det belöningsgodis till killen. Det lär han nog gilla!    

 

Av Suneeta Saarinen - 27 maj 2016 19:42

Förra helgen var jag och familjen nere i Södertälje. Vi hälsade på min pappa. Cubus fick då leka med hans hund, Skrållan. Hon är en blandning mellan Jack Russel och nånting mer, tror jag. Lite osäker på raserna där, men söt är hon ialla fall. Hihi.   

 

Av Suneeta Saarinen - 27 maj 2016 19:33

Oj, det var då längesedan jag skrev här! Mycket har hänt. Jag har fullt upp med hundträning,jobba,  hänga med familjen och träna inför uppkörningen & teoriprovet som kommer i Juni.

Cubus är så bra för att han är anpassningsbar. Han är glad bara han får vara med oss. Sedan spelar det oftast ingen större roll vad vi gör för något.   

 



Presentation


Här kan du läsa om mig (Suneeta) och min hund Cubus. Han är en Golden Retriever på 2 år. Cubus tränas i lydnad bland annat. Vi använder klicker och shejpar fram olika tricks.
Här kan du även läsa om våra övriga familjemedlemmar.
Följ oss gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards